Poser under øjnene -når kirurgi er bedste valg

Hvordan kan man stikke en dobbelthage væk?

img_0566

Markering af området under hagen, derefter markeres de enkelte instiksteder  (se næste billede)

“BELKYRA” ER EN NY NÅLEBEHANDLING DER FJERNER DOBBELTHAGEN PERMANENT

Man kan både have dobbelthage, når man er ung, gammel, tynd eller tyk, mand eller kvinde.

Nogle er født med tendensen, andre udvikler den med alderen, og alle, der har prøvet at tage på i vægt, ved, at med overvægt følger ofte og hagefedt.

Jeg har tidligere skrevet om BELKYRA, men vil her beskrive, behandlingen foregår.

Behandlingen tager kort tid at udføre, men jeg anbefaler, man møder 30 minutter før, så man kan få Panodil og evt Ipren, som virker smertestillende. Man kan også tage pillerne hjemmefra, de fås i håndkøb.

Derudover er det rart at køle huden med is 5-10 minutter inden selve nålestikkene.

Således foregår det:

• Huden køles og afsprittes
  • Dobbelthagen markeres og instikstederne markeres.
  • Derefter stikkes med en tynd nål ind under huden, og produktet fordeles.
  • Huden køles igen

img_0580

Efterforløbet:

Der opstår tydelig hævelse, hvilket er godt, da det er tegn på, at produktet begynder at arbejde, så fedtcellerne bliver nedbrudt permanent.

Hævelsen aftager dagen efter, men kan være tilstede i mildere grad i 1-2 uger. I løbet af i alt 6-8 uger ses resultatet. Det tager tid, og man skal være tålmodig.

Det er vigtigt at understrege, at nåleprikkene er  smertefulde, men smerten aftager allerede efter 5-10 minutter.

Prisen er 8500kr.

Ønsker du behandling, kan jeg kontaktes via Amalieklinikken på tlf 76 500 500.

img_0465

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.